EXtraDOM s.c.
|
||
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 27 |
||
tel. 22 784 44 41 |
||
Pracujemy: Pn. - Pt. 8.00 - 18.00 |
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Ważne informacje dla kupujących
Pomoc i doradztwo
Zapraszamy do kontaktu z nami, chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego narzędzia. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, posiadamy odpowiednią wiedzę i praktykę aby kompetentnie doradzać naszym klientom. Posiadamy w ofercie znacznie większy wybór produktów niż prezentowany na stronach sklepu, dlatego prosimy o pytania - jesteśmy po to aby Wam pomóc. Napisz na adres info@swiatnarzedzi.pl lub zadzwoń 22 784 44 41 lub 606 492 092 w godzinach pracy firmy.
Rabaty
Przygotowaliśmy dla naszych klientów atrakcyjny system rabatowy zależny od wartości brutto zamówienia:
-
jednorazowy zakup za kwotę powyżej 3000 zł brutto – rabat w wysokości 2%,
-
jednorazowy zakup za kwotę powyżej 4000 zł brutto – rabat w wysokości 3%,
-
jednorazowy zakup za kwotę powyżej 6000 zł brutto – rabat w wysokości 5%,
-
jednorazowy zakup za kwotę powyżej 10000 zł brutto – rabat w wysokości 6%,
- jednorazowy zakup za kwotę powyżej 20000 zł brutto – rabat w wysokości 8%.
System automatycznie naliczy rabat podczas składania zamówienia, rabat jest widoczny w koszyku już na pierwszym etapie składania zamówienia.
Dla stałych klientów istnieje możliwość przyznania indywidualnego rabatu na wszystkie zakupy.
Rabaty z tytułu wartości zakupu lub z tytułu posiadanych kodów rabatowych nie są naliczane na produkty znajdujące się w promocji, tzn. oznaczone napisem "promocja".
Rabaty się nie sumują, klient zawsze otrzymuje jeden - najwyższy z przysługujących mu upustów.
Czas realizacji zamówienia
Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 3 dni. Cześć produktów składowana jest w magazynach dostawców lub dostępna jest na zamówienie, w takim przypadku czas realizacji może być dłuższy. Informację o czasie dostępności poszczególnych produktów znajdziesz na karcie produktu.
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Do kompletowania zamówienia przystępujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
W przypadku opóźnienia, bez względu na jego powód, kupujący jest przez nas informowany o tym fakcie i wspólnie podejmujemy decyzję o dalszym postępowaniu. Więcej o dostawie przeczytasz tutaj.
Dostępność produktów
Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej. Ponieważ firma nasza prowadzi sprzedaż wieloma kanałami, może zdarzyć się, iż poszczególne produkty będą dostępne w nieco innym czasie niż podany na karcie produktu. Zawsze chętnie udzielimy informacji o dostępności poszczególnych produktów.
Dostępności podana na stronie dotyczą sklepu internetowego. Jeśli chcesz obejrzeć lub kupić produkt w sklepie stacjonarnym bez składania zamówienia na stronie, bardzo prosimy zadzwoń przed przyjazdem i zarezerwuj upatrzony produkt. W ten sposób masz gwarancję, że towar będzie oczekiwał na twój przyjazd.
Koszt dostawy
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD i Inpost, Poczty Polskiej oraz Paczkomatów Inpost. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru wariantu dostawy. Zachęcamy do zakupów powyżej 499 zł – wtedy koszty wybranej przesyłki pokryje sklep. Podane zasady i ceny dotyczą wysyłki na terenie Polski. Możliwa jest też wysyłka do wybranych 16 krajów europejskich, zasady i koszt wysyłek zagranicznych do innych krajów ustalamy indywidualnie z zamawiającym. Więcej o koszcie dostawy przeczytasz tutaj.
Czy sprawdzę zawartość przesyłki przy odbiorze paczki?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności lub protokół szkody. W takim przypadku możesz skontaktować się z nami, abyśmy mogli pomóc w załatwieniu formalności i przyśpieszyć likwidację szkody.
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję "firma" i wpisać numer NIP oraz wybrać dokument sprzedaży: "faktura VAT dla przedsiębiorców". W przypadku dodatkowych wymagań (np. inny odbiorca niż płatnik) prosimy wpisać je w uwagach do zamówienia.
Opakowania przesyłek
Przykładamy wielką wagę do pro-ekologicznego nastawienia firmy. Dlatego do pakowania wszystkich przesyłek używamy opakowań z recyklingu. Zwykle są to opakowania producentów narzędzi. Zawsze jednak przesyłki są starannie zapakowane oraz solidnie zabezpieczone. W ten sposób wspólnie chronimy środowisko poprzez zmniejszenie ilości zbędnych opakowań.
Gwarancja i serwis towarów
Wszystkie sprzedawane w sklepie produkty są oferowane w ramach oficjalnych polskich sieci dystrybucji. Wszystkie produktu posiadają rękojmię za wady. Produkty które posiadają dodatkowo gwarancję producenta, importera posiadają odpowiednią informację w karcie produktu. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu potwierdzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
Sprzedaż hurtowa
Firmy prowadzące sprzedaż narzędzi i elektronarzędzi zapraszamy na zakupy hurtowe. Klientom hurtowym przyznajemy indywidualnie określony poziom stałego rabatu. Służymy też kompleksowym doradztwem i pomocą w zakresie doboru asortymentu, ekspozycji i sprzedaży jak również pomocy i doradztwa technicznego naszych produktów. Zapraszamy do kontaktu mailowego: